Lipiec -sierpień

Dzień dobry,
Dziękuję za kontakt.

Państwa wiadomość zostanie przekazana do odpowiedniego działu. W przypadku zapytania ofertowego lub zamówienia standardowych produktów, odpowiemy w godz. 09:00 – 17:00. Niestety z uwagi na okres urlopowy odpowiedzi mogą zostać wysłane z opóźnieniem.
Niemniej jednak dział techniczny pracuje bez przerw dbając o wysoką jakość Państwa usług,
Zgłoszenia realizowane są bez opóźnień.
Bardzo przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa wyrozumiałość.

Dla ułatwienia kontaktu, proszę pamiętać, że:
Zgłoszenia przyjmowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku:
– w godzinach 09.00-17.00

SMS na nr. 533-976-639 ( z numeru podanego w umowie) zgłoszenie automatycznie jest przypisywane do konta abonenckiego i powiadomieni są wszyscy uprawnieni pracownicy działów.

Mailowo pod adresem:
– internet@getfiber.pl
– poprzez zgłoszenia w Wirtualnym Biurze Obsługi
Klienta https://bok.robbo.pl/
– telefonicznie:
tel. 222-111-666
tel. 501-345-855
tel. 512-367-812
Czat – poprzez stronę getfiber.pl

Istnieje możliwość pozostawienia nam wiadomości głosowej na numerze:

tel. 222-111-666

tel. 501-345-855

tel. 512-367-812

Państwa zgłoszenia email i zgłoszenia głosowe (pliki mp4) są natychmiast widoczne na urządzeniach odbiorczych (telefony i komputery) serwisu technicznego i dyżurującego.